Inforsanas Logo  
 
  Titulinis  
     
 
You need to upgrade your Flash Player
 
     
 
Jūs esate čia: Telekomunikacijos
 
TELEKOMUNIKACINIAI SPRENDIMAI

UAB InforSanas teikiamas paslaugas Jūs galite įvertinti iš kelių pozicijų –

Pirmoji: Pasiskaitę apie įmonę, perskaitysite mūsų pačių sukurtą paslaugų aprašymą, iš kurio preliminariai galėsite spręsti, ar mes atitinkame Jūsų poreikius, ar mes galime patenkinti Jūsų lūkesčius ir tiesiog tinkamai atlikti Jūsų mums pavestas užduotis.
Žiūrint iš šios pozicijos, mes galime nesurasti sąlyčio taškų, nes dialogo tarp mūsų taip ir neįvyko – mes papasakojome apie save, o Jūsų poreikių neišklausėme. Atsižvelkite į tai prieš palikdami mūsų svetainę, neskubėkite ieškoti alternatyvų - parašykite mums apie Jūsų poreikius.

Antroji: Mes jau esame pažįstami, Jūs pasinaudojote viena iš mūsų teikiamų paslaugų ir įvertinote mūsų darbą gyvai, pabendravote su mūsų personalu. Toks įspūdis yra tikresnis, pagrįstas patyrimu ir sudaro žymiai pilnesnę nuomonę apie bendrovės darbo vertybes, keliamus reikalavimus atliekamų darbų kokybei, klientų aptarnavimo lygiui. Jūs likote patenkinti, todėl ir atkeliavote į mūsų svetainę – sužinoti daugiau apie tai, kuo mes užsiimame ir kuo dar galime būti Jums naudingi. Tokiu atveju mes nuoširdžiai džiaugiamės, kad sėkmingai įgyvendiname mūsų viziją.

Iš kurios pozicijos bežiūrėtumėt, Jūs esate visada laukiamas ir branginamas mūsų klientas. Šalia esančiame meniu išsirinkite vieną iš paslaugų tam, kad sužinotumėte daugiau apie ją. Jeigu Jums pritrūko informacijos arba nesuradote Jus dominančio sprendimo, tai visai nereiškia, kad mes tuo neužsiimame. Tai reiškia, kad Jūsų poreikis yra individualus ir mes galime jį aptarti bendraujant el. paštu, telefonu arba gyvai susitikę.

Dešinėje esančiame meniu Jūs rasite detalų kiekvienos teikiamos paslaugos aprašymą. Visos paslaugos teikiamos nuo A iki Z:

  1. Kvalifikuoto personalo pirminės konsultacijos, padedančios tiksliai nustatyti, ko būtent Jums reikia, kaip tai racionaliai įgyvendinti, nešvaistant Jūsų pinigų ir laiko;
  2. Suderinto sprendimo projektavimas, parenkant ir suderinant naudojamas medžiagas ir įrenginius - nuo laidų ir kabelių kanalų tipų iki aktyvios įrangos konkrečių gamintojų ir konkrečių modelių;
  3. Projekto realizavimas arba, jeigu darbus atlieka Jūsų pasirinkta kita įmonė, Projekto realizavimo priežiūra, siekiant išvengti netikslumų arba klaidų, kurios ateityje galėtų skaudžiai įtakoti naudojimąsi sukurtu sprendimu.
  4. Detalus patikrinimas, testavimas - sprendimo pridavimas eksploatacijai. Šis etapas reiškia, kad sistema jau funkcionuoja ir yra tinkama naudotis pagal iš anksto suderintą projektą. Tačiau dažnas atvejis, kad po realaus darbo pradžios atsiranda personalo papildomi poreikiai, pageidavimai, kurie negalėjo būti numatyti antrame etape, todėl mes numatėme penktą etapą, kurio dažnai vengia kiti IT paslaugų tiekėjai;
  5. Porealizacinė priežiūra, sprendimo "šlifavimas" - etapas, kuris gali atsirasti, iškilus ketvirtame etape aprašytiems papildomiems poreikiams. Išties keliantis galvos skausmą ir reikalaujantis novatoriškumo etapas, tačiau mes prisiimame įsipareigojimus atlikti šiuos darbus nuo pat pirmo etapo. Po šio etapo naudojimasis sprendimu neša ne tik akivaizdžią naudą Jūsų įmonės veiklai, bet ir teikia malonumą darbuotojams - juk būtent aiškus, sklandus darbo procesas sumažina stresą darbe.
  6. Kavos puodelis ir neformalus pokalbis apie mūsų ateities bendradarbiavimo galimybes - juk tobulumui nėra ribų! Šis etapas neprivalomas, tačiau mes niekada jo neatsisakysime. ;-)